Multi-Vendor Plus

MULTIVENDORPLUS
Multi-Vendor Plus jest specjalną wersją oprogramowania Multi-Vendor do prowadzenia pasażu internetowego (marketplace) wzbogaconą o dodatkowe moduły oraz funkcjonalności i umożliwia stworzenie platformy handlowej dla niezależnych sprzedawców.
Domena(y) instalacji programu oddzielone przecinkiem
Opłata na roczny hosting
3,500.00 USD

Najlepszy system Marketplace na polskim rynku.

Multi-Vendor Plus jest specjalną wersją oprogramowania Multi-Vendor systemu typu marketplace i umożliwia stworzenie platformy handlowej dla niezależnych sprzedawców lub wirtualnego pasażu handlowego z oddzielnymi działami, gdzie wielu sprzedawców może zarządzać sprzedażą swoich produktów za pomocą jednego wspólnego sklepu internetowego.

Multi-Vendor Plus to idealne rozwiązanie dla każdego biznesu w internecie, od małego sklepu do wielkiego marketu. Wszystko czego potrzebujesz do szybkiego startu i dynamicznego rozwoju znajduje się w tym miejscu. Multi-Vendor Plus został wzbogacony o nowe unikalne funkcjonalności, które dają jeszcze większe możliwości rozwijania biznesu w internecie.

 
Licencja na oprogramowanie Multi-Vendor Plus jest bezterminowa,

opłata za program jest jednorazowa.
 

Kupując u nas Multi-Vendor Plus otrzymujesz w pakiecie:

 
  • Dodatki - Systemy szybkich płatności
    PayU, Dotpay, Przelewy24
  • Dodatki - Moduły porównywarek cen
    Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Radar, Oferciak, Okazje, Zakupomat, Sklepy24
  • Dodatek - Status dostępności towaru
    ustaw dostępność lub termin dostawy przy produkcie
  • Dodatek - Hurtowa zmiana cen ze względu na cechę produktu
    zmień szybko ceny produktów mających określoną cechę
  • Dodatek - Aktualizacja kursów walut
    zawsze aktualne kursy walut w sklepie
  • Dodatek - Hurtowa zmiana statusów zamówień
    zmieniaj masowo statusy zamówień
  • Bezpłatna instalacja programu
    na wybranym hostingu
  • Wsparcie techniczne
    poprzez e-mail i telefon

 

 

Zapoznaj się z możliwościami programu Multi-Vendor Plus:

 

 

Mobilna aplikacja dla klientów

Daj swoim klientom aplikację mobilną, podobną do tych które mają Amazon czy eBay. Klienci mogą przeglądać twój sklep, dodawać produkty do list życzeń i koszyka, a także opłacić zamówienie poprzez PayPal Express Checkout. Wszystkie zmiany są synchronizowane: jeśli zmodyfikujesz cokolwiek w sklepie, zmiany pojawią się w aplikacji. Możesz dostosować wygląd swojej aplikacji poprzez zmianę kolorów i logo. Gdy aplikacja będzie gotowa, dodamy ją do Google Play i App Store oraz zajmiemy się jej aktualizowaniem.

.

Jeden sklep, wielu sprzedawców

W Multi-Vendor produkty od niezależnych sprzedawców (vendorów) znajdują się we wspólnym katalogu produktów i umożliwiają zrobienie zakupów w jednym sklepie, nawet jeśli produkty są dostarczane przez setki różnych dostawców z całego świata.

Wspólne produkty sprzedawców

Różni sprzedawcy często sprzedają ten sam produkt. Klient może być zdziwiony, gdy wyszukiwanie produktu w sklepie da mu kilka wyników z tym samym produktem. Możesz stworzyć bazę wspólnych produktów i udostępnić ją sprzedawcom, blokując im możliwość dodawania własnych. Sprzedawcy będą mogli ustawić wyłącznie cenę, ilość oraz informacje o wysyłce tych produktów. Dzięki temu, sklep będzie uporządkowany i nie będzie zawierał duplikatów.

Prowizje na kategorie

Niektóre produkty, na przykład dobra codziennego użytku, mają bardzo niską marżę. Jeśli prowizje w twoim sklepie są wysokie, sprzedawcy tych produktów nie będą chcieli dołączyć do twojego pasażu, ponieważ nie będą mieli z tego zysku. Ustawianie prowizji w obrębie kategorii rozwiązuje ten problem. Ustaw wysoką prowizję na produkty z wysoką marżą, a niską - na produkty z niską marżą.

Zaawansowane prawa dostępu dla sprzedawców

Możesz ukryć wybrane opcje w panelu sprzedawcy, aby ograniczyć dostęp do niektórych funkcjonalności lub po prostu usunąć te, które są nieużywane. Na przykład, sprzedawca produktów do pobrania nie potrzebuje metod wysyłki, więc można je ukryć. Ta funkcjonalność dodaje też specjalną grupę - Sprzedawcy. Możesz dostosować uprawnienia tej grupy do poszczególnych funkcjonalności panelu.

Rozdzielone składanie zamówienia

Ta funkcjonalność jest częścią wbudowanego addona Bezpośrednie płatności do sprzedawcy. Umożliwia ona złożenie zamówienia osobno dla każdego sprzedawcy. Sprzedawcy tworzą własne metody płatności, a pieniądze trafiają w całości na ich konto. Co ważne, cała płatność trafia na konto sprzedawców, więc to oni muszą zadbać o opłacenie prowizji od transakcji, nie ty.

Edytor tematów graficznych dla sprzedawców

Jeszcze jedno narzędzie przyciągające sprzedawców. Umożliwia im modyfikację wyglądu ich mikrosklepu, dzięki czemu może on się wyróżnić spośród innych. Sprzedawcy mogą zmieniać kolory, czcionki i tła poprzez wbudowany edytor. Umożliwia on zmianę niemal każdej części sklepu bez pomocy programisty czy grafika.

Promocje dla sprzedawców

Inną przydatną funkcjonalnością dodatku Bezpośrednie płatności do sprzedawcy są promocje dla sprzedawców. Mogą oni tworzyć promocje zarówno na katalog, jak i na koszyk z wieloma różnymi bonusami. To narzędzie może znacznie zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie i przyciągnąć sprzedawców.

Plany dla sprzedawców

Każdemu sprzedawcy może przypisać plan który określa prowizję, ilość produktów które sprzedwca może dodać do swojego sklepu, opłatę za każdą transkację lub maksymalne przychody które może osiągnąć sprzedawca.

Zarabiaj więcej dzięki miesięcznym planom dla sprzedawców. W systemie Multi-Vendor, możesz stworzyć plany subskrypcji dla sprzedawców, z różnymi warunkami i limitami. Plany sprzedawców mogą znacznie zwiększyć twoje dochody.

Moderowanie produktów sprzedawców

Główny admnistrator może moderować (zatwierdzać lub nie) produkty sprzedawców przed wprowadzeniem ich do sprzedaży.

W pasażu pojawią się tylko produkty który zostały zatwierdzone przez właściciela pasażu.

Zarządzanie produktami w Multi-Vendor jest proste i efektywne. Możesz też moderować każdą aktualizację produktu albo pozwolić sprzedawcom robić to bez ograniczeń.

Moduł zwrotów i reklamacji(RMA)

Po zakupuch każdy klient w łatwy sposób może produkt zwrócić lub złożyć reklamację. Zarządzanie reklamacjami i zwrotami jest proste i intuicyjne.

Nie musisz z klientami przeprowadzić wielu rozmów telefonicznych, żeby rozwiązać problem zwrotu lub reklamacj towaru.

Zaawansowany moduł promocji

W prosty sposób można stworzyć oferty specjalne które mogą trafić do Twoich klientów. Ofertę możesz dostosować do konkretnego przypadku i skierować ją do dowolnej grupy klientów.

Możesz stworzyć oferty na katalog produktów oraz takie, które pojawiają się w koszyku podczas zakupów klienta.

Zaawansowane opcje produktów

CS-Cart daje ci potężne możliwości kontrolowania opcji produktów: tworzenie kombinacji opcji, dodawanie obrazków dla każdej opcji i wariantu, dodawanie modyfikatorów ceny i wagi.
Kiedy tworzysz opcję, możesz wybrać jej typ. Oprócz podstawowych typów opcji - Select box, Radio group i Checkbox - możesz wybrać pola typu Text, Text area, i File. Typ File jest użyteczny dla produktów dostosowywanych, w których klienci mogą załączać własne grafiki.

Kombinacje opcji

Połącz warianty opcji, aby stworzyć kombinacje opcji. Następnie dodaj obrazek dla każdej kombinacji: kiedy klient wybierze wariant opcji, zdjęcie produktu odpowiednio się zmieni.

Możesz też dodać zabronione kombinacje. Klienci nie mogą wybrać wariantów produktu, jeśli tworzą zabronione kombinacje.

Modyfikatory wagi i ceny dla każdego wariantu opcji

Modyfikatory ceny zmniejszają lub zwiększają cenę produktu, jeśli klient wybierze odpowiedni wariant opcji.

Modyfikatory wagi zmieniają wagę produktu. Jest to bardzo użyteczna opcja przy obliczaniu kosztów wysyłki.

Opcje sekwencyjne

Używając opcji sekwencyjnych, pozwalasz klientom wybierać opcje sekwencyjnie, jedna po drugiej. Jeśli produkt ma dwie opcje, druga jest zablokowana do momentu aż klient wybierze pierwszą.

Dzięki tej możliwości, twoi klienci mogą wybrać wyłącznie dozwolone kombinacje opcji.

Dostosuj swój sklep

Z wbudowanym edytorem tematów graficznych, możesz zmienić tło swojego sklepu, kolory, czcionki i wiele innych.

Wybierz jeden z zdefiniowanych tematów lub stwórz własny. Nie musisz znać HTML lub CSS!

200+ pięknych tematów graficznych

Zmień wygląd swojego sklepu z wieloma tematami graficznymi łatwymi do zainstalowania i aktywowania w panelu CS-Cart.

CS-Cart Marketplace oferuje ponad 200 unikalnych, gotowych do włączenia tematów graficznych.

 

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych w powyższym formularzu będzie SoftSolid (CS-Cart Polska). Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu kontaktu zwrotnego z Tobą. Twoje zapytanie i korespondencja z Tobą może zostać zarchiwizowana. Twoje dane, będą przechowywane w bazie sklepu przez czas jego funkcjonowania, Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 16-21 RODO. W każdej chwili będziesz mógł usunąć konto. Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do skontaktowania się z nami.

Dobrze wiedzieć Dobrze wiedzieć