Multi-Vendor Plus

MULTIVENDORPLUS
Multi-Vendor Plus jest specjalną wersją oprogramowania Multi-Vendor do prowadzenia pasażu internetowego (marketplace) wzbogaconą o dodatkowe moduły oraz funkcjonalności i umożliwia stworzenie platformy handlowej dla niezależnych sprzedawców. Więcej informacji o Mult-Vendor Plus znajdziesz w tym miejscu.
Domena(y) instalacji programu oddzielone przecinkiem
Opłata na roczny hosting
3,500.00 USD

(Cena netto)

Najlepszy system Marketplace na polskim rynku.

Multi-Vendor Plus jest specjalną wersją oprogramowania Multi-Vendor systemu typu marketplace i umożliwia stworzenie platformy handlowej dla niezależnych sprzedawców lub wirtualnego pasażu handlowego z oddzielnymi działami, gdzie wielu sprzedawców może zarządzać sprzedażą swoich produktów za pomocą jednego wspólnego sklepu internetowego.

Multi-Vendor Plus to idealne rozwiązanie dla każdego biznesu w internecie, od małego sklepu do wielkiego marketu. Wszystko czego potrzebujesz do szybkiego startu i dynamicznego rozwoju znajduje się w tym miejscu. Multi-Vendor Plus został wzbogacony o nowe unikalne funkcjonalności, które dają jeszcze większe możliwości rozwijania biznesu w internecie.

 
Licencja na oprogramowanie Multi-Vendor Plus jest bezterminowa,

opłata za program jest jednorazowa
 

Kupując u nas Multi-Vendor Plus otrzymujesz w pakiecie:

 

 

 

Zapoznaj się z możliwościami programu Multi-Vendor Plus:

 

 

Mobilna aplikacja dla klientów (kod źródłowy dodatkowo płatny)

Daj swoim klientom aplikację mobilną, podobną do tych które mają Amazon czy eBay. Klienci mogą przeglądać twój sklep, dodawać produkty do list życzeń i koszyka, a także opłacić zamówienie poprzez PayPal Express Checkout. Wszystkie zmiany są synchronizowane: jeśli zmodyfikujesz cokolwiek w sklepie, zmiany pojawią się w aplikacji. Możesz dostosować wygląd swojej aplikacji poprzez zmianę kolorów i logo. Gdy aplikacja będzie gotowa, dodamy ją do Google Play i App Store oraz zajmiemy się jej aktualizowaniem.

Promocje dla sprzedawców

Inną przydatną funkcjonalnością dodatku Bezpośrednie płatności do sprzedawcy są promocje dla sprzedawców. Mogą oni tworzyć promocje zarówno na katalog, jak i na koszyk z wieloma różnymi bonusami. To narzędzie może znacznie zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie i przyciągnąć sprzedawców.

Wspólne produkty sprzedawców

Różni sprzedawcy często sprzedają ten sam produkt. Klient może być zdziwiony, gdy wyszukiwanie produktu w sklepie da mu kilka wyników z tym samym produktem. Możesz stworzyć bazę wspólnych produktów i udostępnić ją sprzedawcom, blokując im możliwość dodawania własnych. Sprzedawcy będą mogli ustawić wyłącznie cenę, ilość oraz informacje o wysyłce tych produktów. Dzięki temu, sklep będzie uporządkowany i nie będzie zawierał duplikatów.

Prowizje na kategorie

Niektóre produkty, na przykład dobra codziennego użytku, mają bardzo niską marżę. Jeśli prowizje w twoim sklepie są wysokie, sprzedawcy tych produktów nie będą chcieli dołączyć do twojego pasażu, ponieważ nie będą mieli z tego zysku. Ustawianie prowizji w obrębie kategorii rozwiązuje ten problem. Ustaw wysoką prowizję na produkty z wysoką marżą, a niską - na produkty z niską marżą.

Zaawansowane prawa dostępu dla sprzedawców

Możesz ukryć wybrane opcje w panelu sprzedawcy, aby ograniczyć dostęp do niektórych funkcjonalności lub po prostu usunąć te, które są nieużywane. Na przykład, sprzedawca produktów do pobrania nie potrzebuje metod wysyłki, więc można je ukryć. Ta funkcjonalność dodaje też specjalną grupę - Sprzedawcy. Możesz dostosować uprawnienia tej grupy do poszczególnych funkcjonalności panelu.

Rozdzielone składanie zamówienia

Ta funkcjonalność jest częścią wbudowanego addona Bezpośrednie płatności do sprzedawcy. Umożliwia ona złożenie zamówienia osobno dla każdego sprzedawcy. Sprzedawcy tworzą własne metody płatności, a pieniądze trafiają w całości na ich konto. Co ważne, cała płatność trafia na konto sprzedawców, więc to oni muszą zadbać o opłacenie prowizji od transakcji, nie ty.

Edytor tematów graficznych dla sprzedawców

Jeszcze jedno narzędzie przyciągające sprzedawców. Umożliwia im modyfikację wyglądu ich mikrosklepu, dzięki czemu może on się wyróżnić spośród innych. Sprzedawcy mogą zmieniać kolory, czcionki i tła poprzez wbudowany edytor. Umożliwia on zmianę niemal każdej części sklepu bez pomocy programisty czy grafika.

Jeden sklep, wielu sprzedawców

W Multi-Vendor produkty od niezależnych sprzedawców (vendorów) znajdują się we wspólnym katalogu produktów i umożliwiają zrobienie zakupów w jednym sklepie, nawet jeśli produkty są dostarczane przez setki różnych dostawców z całego świata.

Oddzielny panel administracyjny dla każdego sprzedawcy

Każdy sprzedawca ma oddzielny panel administracyjny do zarządzania własnymi ustawieniami i produktami. Jego działania są niezależne od działań innych sprzedawców. Można mu przydzielać kategorie w których umieszcza produkty oraz określać prowizję.

Moderowanie produktów sprzedawców

Główny admnistrator może moderować (zatwierdzać lub nie) produkty sprzedawców przed wprowadzeniem ich do sprzedaży.

W pasażu pojawią się tylko produkty który zostały zatwierdzone przez właściciela pasażu.

Zarządzanie produktami w Multi-Vendor jest proste i efektywne. Możesz też moderować każdą aktualizację produktu albo pozwolić sprzedawcom robić to bez ograniczeń.

Plany dla sprzedawców

Każdemu sprzedawcy może przypisać plan który określa prowizję, ilość produktów które sprzedwca może dodać do swojego sklepu, opłatę za każdą transkację lub maksymalne przychody które może osiągnąć sprzedawca.

Zarabiaj więcej dzięki miesięcznym planom dla sprzedawców. W systemie Multi-Vendor, możesz stworzyć plany subskrypcji dla sprzedawców, z różnymi warunkami i limitami. Plany sprzedawców mogą znacznie zwiększyć twoje dochody.

Zaawansowany moduł promocji

W prosty sposób można stworzyć oferty specjalne które mogą trafić do Twoich klientów. Ofertę możesz dostosować do konkretnego przypadku i skierować ją do dowolnej grupy klientów.

Możesz stworzyć oferty na katalog produktów oraz takie, które pojawiają się w koszyku podczas zakupów klienta.

Import i eksport danych

Wykorzystaj narzędzia do obsługi plików CSV oraz XML (produkty), aby importować i eksportować produkty, kategorie, dane klientów i wiele innych. Specjalny interfejs mapowania pól umożliwia zaimportowanie pliku z dowolnym układem kolumn oraz modyfikację danych podczas importu za pomocą instrukcji warunkowych.

Zaawansowane warianty produktów

Multi-Vendor daje ci potężne możliwości kontrolowania produktów: tworzenie wariantów produktów, ustawianie ich ceny, obrazków, stanów magazynowych oraz modyfikatorów wagi.
Warianty produktów są tworzone na podstawie ich cech. Możesz wygenerować warianty dla wszystkich możliwych kombinacji cech produktu, aby klienci mogli go dostosować do swoich potrzeb. Jeśli jakiś wariant produktu jest czasowo niedostępny lub niemożliwy do stworzenia, wystarczy go zablokować.

Dostosuj swój sklep

Z wbudowanym edytorem tematów graficznych, możesz zmienić tło swojego sklepu, kolory, czcionki i wiele innych.

Wybierz jeden z zdefiniowanych tematów lub stwórz własny. Nie musisz znać HTML lub CSS!

200+ pięknych tematów graficznych

Zmień wygląd swojego sklepu z wieloma tematami graficznymi łatwymi do zainstalowania i aktywowania w panelu Multi-Vendor.

Marketplace oferuje ponad 200 unikalnych, gotowych do włączenia tematów graficznych.

Dostosuj sklep do urządzeń mobilnych

Każdy blok w sklepie może zostać przeniesiony, wyłączony lub zmodyfikowany. Masz pełną kontrolę nad wyglądem swojego sklepu!

Możliwe jest też wyłączenie widoczności bloków dla konkretnych urządzeń, co umożliwia np. wyświetlanie różnych banerów i ofert użytkownikom komputerów i smartfonów.

Szybkie składanie zamówienia

Wykorzystaj zalety nowego, szybkiego interfejsu składania zamówienia i zwiększ sprzedaż w swoim sklepie!

Zamiast przechodzić przez poszczególne kroki składania zamówienia, klient na jednej stronie podaje swój adres, metodę wysyłki oraz metodę płatności.

Nowa strona składania zamówienia jest też w pełni modyfikowalna - możesz zmienić kolejność sekcji, pola profilu wyświetlające się w każdej sekcji oraz dodatkowe zgody wyświetlające się na końcu procesu, np. zgody na newsletter.

 

Prawa użytkowników

Multi-Vendor daje ci pełną kontrolę nad prawami dostępu poszczególnych administratorów.

Możesz swobobnie zmieniać zakres dostępu do funkcji sklepu każdego pracownika, co zwiększa bezpieczeństwo, zmniejsza ryzyko błędu oraz upraszcza pracę z panelem administracyjnym.

Każda grupa administratorów może mieć przypisany własny zestaw praw, z możliwością ustawienia ich również w trybie "tylko do odczytu".

Logowanie przez portale społecznościowe

Skróć proces zakupowy klientów, umożliwiając im logowanie poprzez portale społecznościowe.

Multi-Vendor wspiera logowanie poprzez najpopularniejsze serwisy, takie jak Facebook, Twitter czy LinkedIn.

 

Blog sklepu

Stwórz własny blog w sklepie!

Na blogu możesz zamieszczać posty związane z działalnością twojej firmy lub informować o promocjach i nowych produktach w sklepie.

Link do Twojego bloga możesz publikować w mediach społecznościowych, aby zwiększyć zainteresowanie twoim sklepem.

Logowanie do panelu administracyjnego poprzez Google

Zwiększ bezpieczeństwo twojego sklepu, wykorzystując zaawansowane mechanizmy uwierzytelniania zapewniane przez Google.

Wszyscy administratorzy będą musieli założyć konto Google i za jego pomocą logować się do panelu administracyjnego. Logowanie nie wymaga wtedy żadnych dodatkowych haseł.

 

Dostęp do API sklepu

Wykorzystaj API twojego sklepu Multi-Vendor aby zautomatyzować pracę z panelem administracyjnym lub zintegrować sklep z zewnętrznymi aplikacjami.

Poprzez API można wykonać niemal wszystkie operacje związane z zarządzaniem sklepem - pobierać i modyfikować produkty, zmieniać statusy zamówień, czy dodawać nowych administratorów.

Każdy administrator sklepu może mieć osobno aktywny lub wyłączony dostęp do API sklepu. W naszej ofercie mamy też dodatek który umożliwia precyzyjne regulowanie dostępu do API dla każdego administratora w sklepie: Zobacz więcej

Zgodność sklepu z RODO (GDPR)

Wykorzystaj wbudowane mechanizmy zgód dostępne w Multi-Vendor, aby przygotować wszystkie dokumenty związane z przetwarzaniem danych osobowych, niezbędne do przestrzegania przepisów prawnych związanych z RODO.

Możesz dowolnie modyfikować tekst każdej zgody wyświetlanej klientom, tak aby była zgodna z obowiązującymi przepisami.

 

Sklepy i punkty odbioru

Daj klientom możliwość osobistego odbioru zakupionych produktów!

Podczas konfiguracji metody wysyłki, możesz zdefiniować lokalizacje z których klient może wybrać, gdzie chce odebrać zakupiony produkt.

Punkty odbioru można wpisać ręcznie lub skorzystać z widżetu map Google. Wymagane jest posiadanie klucza deweloperskiego do Google Maps API.

Kup razem

Zachęć klientów do zakupów poprzez skonfigurowanie zestawów produktów do kupienia razem.

Klient, kupując kilka produktów jednocześnie, otrzyma zniżkę. Wysokość zniżek oraz zestawy produktów można konfigurować podczas tworzenia produktu w panelu administracyjnym.

Możesz nadać zniżkę na każdy produkt osobno lub zrabatować cały zestaw. Zniżka może być procentowa lub kwotowa.

 

Moduł zwrotów i reklamacji(RMA)

Po zakupuch każdy klient w łatwy sposób może produkt zwrócić lub złożyć reklamację. Zarządzanie reklamacjami i zwrotami jest proste i intuicyjne.

Nie musisz z klientami przeprowadzić wielu rozmów telefonicznych, żeby rozwiązać problem zwrotu lub reklamacj towaru.

 

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych w powyższym formularzu będzie SoftSolid (CS-Cart Polska). Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu kontaktu zwrotnego z Tobą. Twoje zapytanie i korespondencja z Tobą może zostać zarchiwizowana. Twoje dane, będą przechowywane w bazie sklepu przez czas jego funkcjonowania, Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 16-21 RODO. W każdej chwili będziesz mógł usunąć konto. Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do skontaktowania się z nami.

Dobrze wiedzieć Dobrze wiedzieć