Multi-Vendor
Multi-Vendor to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych z wieloma niezależnymi sprzedawcami oraz dla wirtualnych pasaży handlowych z wieloma osobnymi działami. Funkcjonalność Multi-vendor umożliwia różnym sprzedawcom sprzedaż i zarządzanie swoimi produktami we własnej części pasażu.
Więcej informacje o Multi-Vendor, Multi-Vendor PLUS, Multi-Vendor Ultimate znajdziesz w tym miejscu
Więcej informacji o Multi-Vendor
Otwórz demo Multi-Vendor
Kup teraz Multi-Vendor
Cechy programu Multi-Vendor
-
Wielu sprzedawców, jeden sklep
Produkty wielu niezależnych sprzedawców znajdują się w głównym katalogu produktów, a klienci odwiedzający Twoją stronę robią zakupy w jednym sklepie internetowym, nawet jeśli produkty są dostarczane przez setki różnych sprzedawców z całego świata.
-
Nielimitowane konta sprzedawców
Nieważne ilu niezależnych sprzedawców może sprzedawać produkty w Twoim sklepie – dwóch czy dwustu. Liczba kont jest nieograniczona, a Ty możesz powiększać swój biznes bez ograniczeń.
-
Osobny mini-sklep dla każdego sprzedawcy
Pozwól sprzedawcom promować twój internetowy pasaż handlowy. W systemie Multi-Vendor sprzedawcy mogą mieć swój własny mini-sklep wewnątrz pasażu. Adres URL mini-sklepu zawiera nazwę firmy sprzedawcy. Sprzedawcy mogą reklamować ten adres aby przyciągnąć klientów. Może być on również promowany jako osobny sklep.
Mini-sklepy zawierają:
- opis firmy sprzedawcy
- logo sprzedawcy
- produkty sprzedawcy z możliwością zakupu
- filtry produktów
Wystarczy kilka minut, aby sprzedawca mógł skonfigurować własny mini-sklep.
-
Osobny panel administracyjny dla każdego sprzedawcy
Każdy sprzedawca w twoim sklepie będzie miał własny panel administracyjny. Umożliwi im to zarządzanie swoimi ustawieniami i produktami.
Panele sprzedawców zawierają wszystko, czego potrzebują sprzedawcy do zarządzania swoją sprzedażą. Ich działania są całkowicie niezależne i nie wpływają na siebie wzajemnie.
W Multi-Vendor sprzedawca może:
- zarządzać swoimi produktami, zamówieniami, filtrami, opcjami i cechami
- dodawać administratorów swojego panelu z różnymi uprawnieniami
- dodawać własne strony, ankiety, formularze i linki
- sprawdzać stan konta sprzedawcy
- ustawiać metody płatności i wysyłki
- wybierać walutę i język
- importować i eksportować produkty i zamówienia
-
Wspólne przetwarzanie płatności
Pieniądze ze sprzedaży trafiają na konto głównego administratora sklepu, który manualnie rozdziela je pomiędzy sprzedawców w odniesieniu do historii zamówień, która jest zarządzana osobno dla każdego sprzedawcy.
-
Główny administrator kontroluje sklep
Główny administrator ma pełen dostęp do zarządzania uprawnieniami w sklepie i produktami sprzedawanymi przez sprzedawców.
Możesz więc kontrolować, co jest dodawane do katalogu produktów i sprawdzać aktywność sprzedawców.
-
Śledzenie wypłat sprzedawców
Multi-Vendor śledzi płatności osobno dla każdego sprzedawcy i zapewnia narzędzia do rejestrowania wypłat dla sprzedawcy. Dla każdego sprzedawcy można ustawić procentową prowizję od sprzedaży.
-
Własne sposoby wysyłki sprzedawców
Każdy sprzedawca może skonfigurować własne metody wysyłki, a klienci których zamówienia zawierają produkty od różnych sprzedawców mogą wybrać odpowiednią metodę wysyłki przy składaniu zamówienia.
-
Moderowanie produktów sprzedawców
Główny admnistrator może moderować ( zatwierdzać lub nie ) produkty sprzedawców przed wprowadzeniem ich do sprzedaży. W pasażu pojawią się tylko produkty który zostały zatwierdzone przez właściciela pasażu.
Zarządzanie produktami w Multi-Vendor jest proste i efektywne. Masz trzy opcje
- pozwól sprzedawcom dodawać produkty bez moderacji
- wszystkie dodawane produkty są sprawdzane
- tylko wybrani sprzedawcy mogą swobodnie dodawać produkty
Możesz też moderować każdą aktualizację produktu albo pozwolić sprzedawcom robić to bez ograniczeń.
-
Plany sprzedawców
Każdemu sprzedawcy może przypisać plan który określa prowizję, ilość produktów które sprzedwca może dodać do swojego sklepu, opłatę za każdą transkację lub maksymalne przychody które może osiągnąć sprzedawca.
Zarabiaj więcej dzięki miesięcznym planom dla sprzedawców. W systemie Multi-Vendor, możesz stworzyć plany subskrypcji dla sprzedawców, z różnymi warunkami i limitami.
Plany sprzedawców mogą znacznie zwiększyć twoje dochody.
Zamiast prowizji od sprzedaży, możesz pobierać od sprzedawców miesięczną opłatę za korzystanie z twojego sklepu.
Prowizje są ustalane osobno dla każdego planu, a sprzedawca po prostu wybiera najlepszą dla niego opcję. Rozwiązuje to problem z ręcznym ustawianiem prowizji dla każdego sprzedawcy.
-
Produkty wielu sprzedawców w jednym zamówieniu
Koszyki Twoich klientów mogą zawierać produkty różnych sprzedawców, ale wciąż będą się pojawiać w jednym zamówieniu, a klient zapłaci za nie jeden raz, każdy ze sprzedawców zobaczy swoją część zamówienia.
-
26 wbudowanych tłumaczeń
Przyciągnij sprzedawców z wielu państw. Język cię nie ogranicza - Multi-Vendor jest przetłumaczony na 26 języków.
Tłumaczenie nie jest maszynowe - zostało przygotowane przez tłumaczy z całego świata. Zmienne językowe są tłumaczone globalnie: w sklepie, panelu głównym i panelach sprzedawców.
-
Komentarze i Opinie
Przenieś sprzedaż na nowy poziom dzięki komentarzom i opiniom użytkowników. Opinie są kluczowe dla każdego biznesu, który dba o swoją reputację. Opinie klientów dają kredyt zaufania sprzedawcy i umożliwią uzyskanie dobrego image’u. Wpływają one bezpośrednio na zysk sprzedawców.
Multi-Vendor oferuje wystawianie opinii poprzez system gwiazdek. Klienci mogą oceniać, produkty, zamówienia, sprzedawców i kategorie. Opłacane opinie są bezużyteczne, ponieważ klienci chcą zobaczyć uczciwe opinie o sprzedaży i produktach. Dlatego komentarze są moderowane przez głównych administratorów, a nie sprzedawców.
-
Stan konta sprzedawcy, raporty sprzedaży i statystyki
Daj sprzedawcom zaawansowane narzędzia do analizy. Dzięki Multi-Vendor, sprzedawcy mają dostęp do dokładnych statystyk sklepu. Podobnie jak główni administratorzy, sprzedawcy mają dostęp do graficznych lub tekstowych wykresów z danymi.
Oprócz tego, sprzedawcy mogą również sprawdzać swój stan konta i prowizje dla administratora sklepu. Mają oni również dostęp do statystyk zysków: ogólnych i okresowych.
-
Wiele poziomów dostępu dla administratorów
Zwiększ swoje zyski, przyporządkowując kategorie do osobnych sprzedawców. Na przykład możesz przyporządkować jednemu sprzedawcy kategorię i pobierać za nią dodatkową prowizję. Inni sprzedawcy też mogą sprzedawać swoje produkty w jednej kategorii.
-
Import/Export
Zaoszczędź czas sprzedawców! Zarządzanie produktami musi być szybkie i efektywne. Multi-Vendor umożliwia importowanie i eksportowanie produktów w formacie CSV z/do zewnętrznych baz danych.
-
Masowa edycja produktów
Oprócz masowego importu, sprzedawcy mogą też masowo edytować produkty według 45 parametrów, takich jak ilość, słowa kluczowe czy opis. Znacznie przyspiesza to zarządzanie zawartością sklepu.
-
Zaawansowane wyszukiwanie
Uprość codzienną rutynę sprzedawców. Zarządzanie zamówieniami będzie znacznie bardziej efektywne z pomocą zaawansowanych narzędzi wyszukiwania Multi-Vendor. Nawet jeśli sprzedawca ma tysiące produktów lub zamówień, parametry wyszukiwania pomogą szybko je odnaleźć.
-
Zakup jednym kliknięciem
Daj klientom inne możliwości zakupu w twoim sklepie. Aby uprościć proces zakupowy, sprzedawcy mogą umożliwić “zakup jednym kliknięciem”. Po kliknięciu, sprzedawca otrzyma zamówienie ze statusem “Oczekujące”.
-
Wiele szablonów stron produktów
Stwórz dowolną liczbę szablonów dla produktów aby je zróżnicować. Na przykład, sprzedawca biżuterii potrzebuje szablonu z dużym obrazkiem produktu aby pokazać jego szczegóły. Sprzedawcy części samochodowych potrzebują więcej miejsca na opis produktu.