Magazyny: Śledzenie stanu magazynowego produktów dla różnych lokacji.
W poprzednich wersjach, produkt miał tylko jeden stan magazynowy. Firma może posiadać wiele fizycznych sklepów i nie każdy z nich ma produkt w magazynie. Dostawca może mieć produkt, ale potrzebować czasu na jego dostarczenie do sklepu.
Dodatek Magazyny [Beta] w CS-Cart Ultimate i Multi-Vendor Ultimate informuje klientów o takich przypadkach. Oto funkcjonalności dodatku:
Pokaż klientom które sklepy stacjonarne mają produkt w magazynie. Jeśli produkt nie jest dostępny, możesz przekazać klientom, ile czasu zajmie jego sprowadzenie.
Ostrzegaj klientów, kiedy chcą zamówić produkt z odległego sklepu.Ta informacja pojawi się na liście produktów, karcie produktu oraz w koszyku.
Upewnij się, że klienci nie zamówią więcej produktów niż możesz wysłać. Na przykład, jeśli masz magazyny w Nowym Jorku i Los Angeles, raczej nie ma sensu przesyłanie produktów między tymi sklepami. Możesz skonfigurować magazyny tak, że klienci z Nowego Jorku zobaczą tylko stany magazynowe produktów dla magazynów znajdujących się tylko w okolicach miasta. Taki efekt można osiągnąć, ustawiając zasięg dla którego magazyn jest w stanie wysłać produkty.
Ustaw priorytet magazynów w zależności od lokalizacji klienta. Jeśli klient jest z Nowego Jorku, produkty będą najpierw pobierane z magazynu w mieście, a potem z magazynu w Connecticut. Priorytet magazynów ustawia się na poziomie zasięgów magazynów.
Tą funkcjonalność można skonfigurować z poziomu dodatku Lokalizacje sklepów (od wersji 4.10.1), w zakładkach Sklepy i Magazyny.
Sklep to fizyczna lokalizacja gdzie klienci kupują i odbierają produkty.
Magazyn to miejsce gdzie produkty są przechowywane, ale klienci o tym nie wiedzą. Jeśli pozyskujesz produkty od różnych dostawców (chodzi o prawdziwych dostawców, nie o dodatek “Dostawcy” w CS-Cart), każdy dostawca może być magazynem.
Strona edycji produktu zawiera specjalną zakładkę Stan magazynowy, gdzie możesz zdefiniować stan magazynowy produktu dla każdego sklepu i magazynu osobno. Można też je zaimportować i wyeksportować standardowymi mechanizmami.
Ten dokument zawiera więcej informacji o działaniu magazynów.
Ta funkcjonalność jest szczególnie użyteczna przy wstawianiu bloków do postów na blogu (zajrzyj do dokumentacji wersji 4.10.3 aby dowiedzieć się więcej).
Poprzednio, lista add-onów miała dwie zakładki. Konieczne było przełączanie się między nimi aby zainstalować nowy dodatek. To nie było wygodne, a sporo osób w ogóle nie wiedziało, że możliwe jest doinstalowanie nowych dodatków oprócz tych domyślnych.
Teraz wszystkie add-ony są na jednej liście. Wygląda to tak:
Rozwijamy Centrum powiadomień. Naszym celem jest stworzenie miejsca gdzie znajdą się wszystkie powiadomienia powiązane ze sklepem (emaile, pop-upy etc.) które CS-Cart i Multi-Vendor pokazuje administratorom, klientom i sprzedawcom.
Dlatego przenieśliśmy zarządzanie szablonami wiadomości e-mail i dokumentami do zakładki Administracja → Powiadomienia.
W starszych wersjach CS-Cart, trudno było zaimportować produkty do sklepu, jeśli celem jest zaimportowanie tylko części z nich. Nawet jeśli wyszukiwanie znajdzie wszystkie pożądane produkty, trzeba je pozaznaczać. Wyniki wyszukiwania nie pokazywały wszystkich produktów, więc trzeba było zwiększać ich ilość na stronę, a nawet to czasem nie pomagało - przy 1000 produktów do eksportu, strona ładowała się bardzo długo.
Dlatego dodaliśmy specjalny przycisk Wyeksportuj wybrane produkty pod zębatką. Przycisk wyeksportuje wszystkie produkty do pliku CSV.
Dotąd jeśli administrator chciał korzystać z Facebook Analytics, potrzebował zewnętrznego add-ona. Dodaliśmy specjalny add-on Facebook Pixel. Umożliwia on automatyczne śledzenie aktywności klientów i ulepszanie twoich reklam na Facebooku i Instagramie.
Domyślna integracja pixela potrafi śledzić wyświetlenia strony, dodawanie produktów do koszyka i składanie zamówień.
Jeśli klient nie był zalogowany i próbował złożyć zamówienie używając e-maila który już jest w bazie danych, pojawiał się błąd. To w żaden sposób nie pomagało klientowi w złożeniu zamówienia.
Teraz klient będzie mógł skorzystać ze specjalnego logowania bez hasła: jeśli klient kliknie przycisk, jednorazowy kod logowania zostanie wysłany na ten adres e-mail.
Został dodany dodatek Zapytaj sprzedawcę. Umożliwia klientom zadanie pytania z poziomu karty produktu.
Administratorzy odpowiadają na pytania w zakładce Klienci → Centrum wiadomości. Klienci otrzymują powiadomienie o odpowiedzi na maila oraz mogą ją przejrzeć w zakładce Moje konto -> Wiadomości.