Nowa wersja CS-Cart i Multi-Vendor

08/11/2019
by Robert Diak

CS-Cart 4.11.1 dostępny z magazynami i innymi poprawkami

Magazyny: Śledzenie stanu magazynowego produktów dla różnych lokacji.

W poprzednich wersjach, produkt miał tylko jeden stan magazynowy. Firma może posiadać wiele fizycznych sklepów i nie każdy z nich ma produkt w magazynie. Dostawca może mieć produkt, ale potrzebować czasu na jego dostarczenie do sklepu.

Dodatek Magazyny [Beta] w CS-Cart Ultimate i Multi-Vendor Ultimate informuje klientów o takich przypadkach. Oto funkcjonalności dodatku:Pokaż klientom które sklepy stacjonarne mają produkt w magazynie. Jeśli produkt nie jest dostępny, możesz przekazać klientom, ile czasu zajmie jego sprowadzenie.

  • Ostrzegaj klientów, kiedy chcą zamówić produkt z odległego sklepu.Ta informacja pojawi się na liście produktów, karcie produktu oraz w koszyku.

  • Upewnij się, że klienci nie zamówią więcej produktów niż możesz wysłać. Na przykład, jeśli masz magazyny w Nowym Jorku i Los Angeles, raczej nie ma sensu przesyłanie produktów między tymi sklepami. Możesz skonfigurować magazyny tak, że klienci z Nowego Jorku zobaczą tylko stany magazynowe produktów dla magazynów znajdujących się tylko w okolicach miasta. Taki efekt można osiągnąć, ustawiając zasięg dla którego magazyn jest w stanie wysłać produkty.

  • Ustaw priorytet magazynów w zależności od lokalizacji klienta. Jeśli klient jest z Nowego Jorku, produkty będą najpierw pobierane z magazynu w mieście, a potem z magazynu w Connecticut. Priorytet magazynów ustawia się na poziomie zasięgów magazynów.

Tą funkcjonalność można skonfigurować z poziomu dodatku Lokalizacje sklepów (od wersji 4.10.1), w zakładkach Sklepy i Magazyny.

  • Sklep to fizyczna lokalizacja gdzie klienci kupują i odbierają produkty.

  • Magazyn to miejsce gdzie produkty są przechowywane, ale klienci o tym nie wiedzą. Jeśli pozyskujesz produkty od różnych dostawców (chodzi o prawdziwych dostawców, nie o dodatek “Dostawcy” w CS-Cart), każdy dostawca może być magazynem.

Strona edycji produktu zawiera specjalną zakładkę Stan magazynowy, gdzie możesz zdefiniować stan magazynowy produktu dla każdego sklepu i magazynu osobno. Można też je zaimportować i wyeksportować standardowymi mechanizmami.

Dokumentacja zawiera więcej informacji o działaniu magazynów.

Poprawki dla administratorów

  • Cały frontend w CS-Cart jest podzielony na bloki, a niektórych z nich można użyć w wielu miejscach. Aby zarządzanie blokami było prostsze, stworzyliśmy specjalną stronę: Projektowanie → Bloki → Zarządzanie blokami. Strona pokazuje wszystkie stworzone bloki, gdzie się pojawiają i ile razy. Strona umożliwia również wyszukanie bloków w konkretnym miejscu.

    Ta funkcjonalność jest szczególnie użyteczna przy wstawianiu bloków do postów na blogu (zajrzyj do dokumentacji wersji 4.10.3 aby dowiedzieć się więcej).

  • Poprzednio, lista add-onów miała dwie zakładki. Konieczne było przełączanie się między nimi aby zainstalować nowy dodatek. To nie było wygodne, a sporo osób w ogóle nie wiedziało, że możliwe jest doinstalowanie nowych dodatków oprócz tych domyślnych.


Teraz wszystkie add-ony są na jednej liście. Wygląda to tak:

  • Rozwijamy Centrum powiadomień. Naszym celem jest stworzenie miejsca gdzie znajdą się wszystkie powiadomienia powiązane ze sklepem (emaile, pop-upy etc.) które CS-Cart i Multi-Vendor pokazuje administratorom, klientom i sprzedawcom.

    Dlatego przenieśliśmy zarządzanie szablonami wiadomości e-mail i dokumentami do zakładki Administracja → Powiadomienia.

  • W starszych wersjach CS-Cart, trudno było zaimportować produkty do sklepu, jeśli celem jest zaimportowanie tylko części z nich. Nawet jeśli wyszukiwanie znajdzie wszystkie pożądane produkty, trzeba je pozaznaczać. Wyniki wyszukiwania nie pokazywały wszystkich produktów, więc trzeba było zwiększać ich ilość na stronę, a nawet to czasem nie pomagało - przy 1000 produktów do eksportu, strona ładowała się bardzo długo.

    Dlatego dodaliśmy specjalny przycisk Wyeksportuj wybrane produkty pod zębatką. Przycisk wyeksportuje wszystkie produkty do pliku CSV.

  • Dotąd jeśli administrator chciał korzystać z Facebook Analytics, potrzebował zewnętrznego add-ona. Dodaliśmy specjalny add-on Facebook Pixel. Umożliwia on automatyczne śledzenie aktywności klientów i ulepszanie twoich reklam na Facebooku i Instagramie.
    Domyślna integracja pixela potrafi śledzić wyświetlenia strony, dodawanie produktów do koszyka i składanie zamówień. 

Poprawki dla klientów

  • Jeśli klient nie był zalogowany i próbował złożyć zamówienie używając e-maila który już jest w bazie danych, pojawiał się błąd. To w żaden sposób nie pomagało klientowi w złożeniu zamówienia.

Teraz klient będzie mógł skorzystać ze specjalnego logowania bez hasła: jeśli klient kliknie przycisk, jednorazowy kod logowania zostanie wysłany na ten adres e-mail.

  • Dodatek Zapytaj sprzedawcę został dodany. Umożliwia klientom zadanie pytania z poziomu karty produktu.
    Administratorzy odpowiadają na pytania w zakładce Klienci → Centrum wiadomości. Klienci otrzymują powiadomienie o odpowiedzi na maila oraz mogą ją przejrzeć w zakładce Moje konto -> Wiadomości.

Comments

No posts found

New post