Integracja z GUS, możliwość pobieraniach danych klientów na podstawie NIP, REGON, KRS
- — 12 miesięcy gwarancji na wszystkie dodatki
- — sprzedajemy nasze dodatki na całym świecie
- — stabilne, elastyczne, wysokiej jakości produkty
- — konkurencyjne ceny, atrakcyjne rabaty
- — szybkie i kompetentne wsparcie techniczne
- — instalacja w 24h
- — indywidualne rozwiązania - moduły na zamówienie
Rozszerzenie do CS-Cart oraz Multi-Vendor umożliwia pobieranie informacji o klientach z wyszukiwarki Głównego Urzędu Statystycznego.
Do działania dodatku wymagane jest pozyskanie klucza produkcyjnego do API REGON: https://api.stat.gov.pl/Home/R...
Zaczynamy od instalacji dodatku:
W konfiguracji dodatku należy wpisać klucz uzyskany z API REGON, zdefiniować pole profilu które będzie zawierało identyfikator firmy, oraz kilka innych opcji.
Po skonfigurowaniu dodatku, należy ustawić mapowania pól w zakładce Klienci -> GUS -> Mapowanie pól.
Mapowanie pól definiuje, do jakich pól profilu w sklepie zostaną załadowane dane pobrane z GUS.
Każde mapowanie zawiera następujące parametry:
- pole GUS: nazwa pola z API, z którego zostanie pobrana informacja.
- pole profilu: pole profilu klienta w sklepie, do którego zostanie załadowana informacja.
- zaawansowane relacje: pole opcjonalne, do użycia jeżeli jedno pole profilu ma zawierać informacje z wielu pól API.
W konfiguracji klienta, przy polu profilu które zostało wybrane w konfiguracji klienta (zawierające NIP/REGON/numer KRS), pojawi się przycisk "Załaduj informacje z GUS". Po jego kliknięciu, system połączy się z API, pobierze dane i według mapowania załaduje je do odpowiednich pól profilu.
Klienci mogą również samodzielnie uzupełnić swoje dane na frontendzie - działa to dokładnie tak samo jak w panelu administracyjnym.
Zapraszamy do zakupu!
- CS-Cart
- Multi-Vendor
- 4.18.x
- 4.17.x
- 4.16.x
- 4.15.x
- 4.14.x
- 4.13.x
- 4.12.x
- 4.11.x
- 4.10.x
- 4.9.x
- 4.8.x
- 4.7.x
- 4.6.x
- 4.5.x
- 4.4.x
- 4.3.x
- 4.2.x
- 4.1.x
- 4.0.x
- Bez zmian w kodzie
Nie znaleziono opinii