- — bezpłatna instalacja na hostingu klienta
- — dodatkowe addony z naszej oferty za darmo
- — 3 miesiące wsparcia technicznego przez email i telefon
- — konkurencyjne ceny, atrakcyjne rabaty
- — szybkie i kompetentne wsparcie techniczne
- — instalacja w 24h
CS-Cart Ultimate B2B to połączenie wersji B2B z nielimitowaną ilością storefrontów (sklepów), które możesz stworzyć dla swoich klientów biznesowych. Wszystko czego potrzebujesz do szybkiego startu i dynamicznego rozwoju znajduje się w tym miejscu. CS-Cart Ultimate B2B to dodatkowe funkcjonalności które przyspieszą rozwój Twojego biznesu.
Kupując u nas CS-Cart Ultiamte B2B otrzymujesz:
|
|
Zapoznaj się z możliwościami programu CS-Cart Ultimate B2B:
Zamknięty storefront, ukryte ceny
Możesz zamknąć konkretny sklep, aby ukryć produkty i możliwość sprawdzenia cena przed nieautoryzowanym dostępem. Aby zobaczyć katalog produktów, klient musi się zalogować do sklepu.
W ten sposób możesz prowadzić biznes z zaufanymi klientami i ukryć katalog produktów przed konkurencją. Ta funkcjonalność pomaga też w moderacji - każdego klienta możesz sprawdzić i zaakceptować osobno.


Różne ceny dla każdego klienta
Możesz stworzyć grupy użytkowników z różnymi prawami do oferty. Klient należący do określonej grupy widzi ceny które są do niej przypisane. Przypisywanie do grup można zautomatyzować określając tzw. poziomy wydatków. Klient, który dużo wydaje w sklepie ma wyższe rabaty.
Zaawansowany moduł promocji
W prosty sposób można stworzyć oferty specjalne które mogą trafić do Twoich klientów. Ofertę możesz dostosować do konkretnego przypadku i skierować ją do dowolnej grupy klientów.
Możesz stworzyć oferty na katalog produktów oraz takie, które pojawiają się w koszyku podczas zakupów klienta.


Wielu użytkowników w ramach jednego konta
Klient może tworzyć konta z wieloma użytkownikami. Z reguły w firmach proces zakupowy angażuje więcej niż jedną osobę. Menedżer tworzy zamówienie, supervisor je opłaca, a księgowy zajmuje się fakturą. Z tą funkcjonalnością nie trzeba już podawać sobie żadnych haseł czy loginów do konta - można stworzyć kilku użytkowników w ramach jednego konta.
Masowe dodawanie produktów do koszyka
Masowe dodawanie produktów do koszyka umożliwia szybkie dodanie wielu produktów do koszyka z poziomu kategorii. W standardowym CS-Cart taka operacja będzie wymagała co najmniej kilkuset kliknięć, ponieważ klient musi osobno wejść na kartę każdego produktu i dodać go do koszyka. Z tą funkcjonalnością, klient może wejść na stronę kategorii, zaznaczyć checkboxy przy wybranych produktach, ustawić ich ilość i dodać je do koszyka jednym kliknięciem.


Pobieranie listy cen
Klienci mogą pobrać listę cen bezpośrednio z poziomu sklepu. Lista cen uwzględnia również wszystkie zniżki, które są przypisane do konta. Co ważne, klient może też pobrać listę cen z koszyka, która będzie zawierać wyłącznie ceny produktów znajdujących się w koszyku. Klient może następnie przetworzyć tą listę i wysłać ją do kadry zarządzającej.
Wiele storefrontów
Z CS-Cart B2B&B2C, możesz stworzyć nielimitowaną liczbę storefrontów i zarządzać nimi z poziomu jednego panelu administracyjnego. Każdy storefront może być zarządzany niezależnie: storefronty mogą zawierać różne produkty, promocje, ceny, banery. Stwórz dwa storefronty: dla B2C i B2B. Ustaw różne ceny, opisy produktów, usuń płatności online ze storefrontu B2B albo całkowicie go zablokuj dla nieautoryzowanych użytkowników. W storefroncie B2C, stwórz promocje dla klientów a w B2B — dla firm (reguły promocji dla B2B i B2C mogą się różnić). Możesz mieć dwa niezależne sklepy w jednym panelu administracyjnym.


Dostosuj swój sklep
Z wbudowanym edytorem tematów graficznych, możesz zmienić tło swojego sklepu, kolory, czcionki i wiele innych.
Wybierz jeden z zdefiniowanych tematów lub stwórz własny. Nie musisz znać HTML lub CSS!
200+ pięknych tematów graficznych
Zmień wygląd swojego sklepu z wieloma tematami graficznymi łatwymi do zainstalowania i aktywowania w panelu CS-Cart.
CS-Cart Marketplace oferuje ponad 200 unikalnych, gotowych do włączenia tematów graficznych.


Zaawansowany edytor cech
CS-Cart umożliwia zdefiniowanie dowolnej liczby cech, które umożliwią dokładne opisanie każdego produktu w sklepie.
Cechy mogą mieć różne cele, na przykład służyć jako filtr, jako marka produktu lub do stworzenia wariantów produktów.
Warianty produktów
CS-Cart daje ci potężne możliwości kontrolowania produktów: tworzenie wariantów produktów, ustawianie ich ceny, obrazków, stanów magazynowych oraz modyfikatorów wagi.
Warianty produktów są tworzone na podstawie ich cech. Możesz wygenerować warianty dla wszystkich możliwych kombinacji cech produktu, aby klienci mogli go dostosować do swoich potrzeb. Jeśli jakiś wariant produktu jest czasowo niedostępny lub niemożliwy do stworzenia, wystarczy go zablokować.


Dostosuj sklep do urządzeń mobilnych
Każdy blok w sklepie może zostać przeniesiony, wyłączony lub zmodyfikowany. Masz pełną kontrolę nad wyglądem swojego sklepu!
Możliwe jest też wyłączenie widoczności bloków dla konkretnych urządzeń, co umożliwia np. wyświetlanie różnych banerów i ofert użytkownikom komputerów i smartfonów.
Szybkie składanie zamówienia
Wykorzystaj zalety nowego, szybkiego interfejsu składania zamówienia i zwiększ sprzedaż w swoim sklepie!
Zamiast przechodzić przez poszczególne kroki składania zamówienia, klient na jednej stronie podaje swój adres, metodę wysyłki oraz metodę płatności.
Nowa strona składania zamówienia jest też w pełni modyfikowalna - możesz zmienić kolejność sekcji, pola profilu wyświetlające się w każdej sekcji oraz dodatkowe zgody wyświetlające się na końcu procesu, np. zgody na newsletter.


Prawa użytkowników
CS-Cart daje ci pełną kontrolę nad prawami dostępu poszczególnych administratorów.
Możesz swobobnie zmieniać zakres dostępu do funkcji sklepu każdego pracownika, co zwiększa bezpieczeństwo, zmniejsza ryzyko błędu oraz upraszcza pracę z panelem administracyjnym.
Każda grupa administratorów może mieć przypisany własny zestaw praw, z możliwością ustawienia ich również w trybie "tylko do odczytu".
Logowanie przez portale społecznościowe
Skróć proces zakupowy klientów, umożliwiając im logowanie poprzez portale społecznościowe.
CS-Cart wspiera logowanie poprzez najpopularniejsze serwisy, takie jak Facebook, Twitter czy LinkedIn.


Blog sklepu
Stwórz własny blog w sklepie!
Na blogu możesz zamieszczać posty związane z działalnością twojej firmy lub informować o promocjach i nowych produktach w sklepie.
Link do Twojego bloga możesz publikować w mediach społecznościowych, aby zwiększyć zainteresowanie twoim sklepem.
Logowanie do panelu administracyjnego poprzez Google
Zwiększ bezpieczeństwo twojego sklepu, wykorzystując zaawansowane mechanizmy uwierzytelniania zapewniane przez Google.
Wszyscy administratorzy będą musieli założyć konto Google i za jego pomocą logować się do panelu administracyjnego. Logowanie nie wymaga wtedy żadnych dodatkowych haseł.


Dostęp do API sklepu
Wykorzystaj API twojego sklepu CS-Cart aby zautomatyzować pracę z panelem administracyjnym lub zintegrować sklep z zewnętrznymi aplikacjami.
Poprzez API można wykonać niemal wszystkie operacje związane z zarządzaniem sklepem - pobierać i modyfikować produkty, zmieniać statusy zamówień, czy dodawać nowych administratorów.
Każdy administrator sklepu może mieć osobno aktywny lub wyłączony dostęp do API sklepu. W naszej ofercie mamy też dodatek który umożliwia precyzyjne regulowanie dostępu do API dla każdego administratora w sklepie: Zobacz więcej
Zgodność sklepu z RODO (GDPR)
Wykorzystaj wbudowane mechanizmy zgód dostępne w CS-Cart, aby przygotować wszystkie dokumenty związane z przetwarzaniem danych osobowych, niezbędne do przestrzegania przepisów prawnych związanych z RODO.
Możesz dowolnie modyfikować tekst każdej zgody wyświetlanej klientom, tak aby była zgodna z obowiązującymi przepisami.


Sklepy i punkty odbioru
Daj klientom możliwość osobistego odbioru zakupionych produktów!Podczas konfiguracji metody wysyłki, możesz zdefiniować lokalizacje z których klient może wybrać, gdzie chce odebrać zakupiony produkt.
Punkty odbioru można wpisać ręcznie lub skorzystać z widżetu map Google. Wymagane jest posiadanie klucza deweloperskiego do Google Maps API.
Kup razem
Zachęć klientów do zakupów poprzez skonfigurowanie zestawów produktów do kupienia razem.
Klient, kupując kilka produktów jednocześnie, otrzyma zniżkę. Wysokość zniżek oraz zestawy produktów można konfigurować podczas tworzenia produktu w panelu administracyjnym.
Możesz nadać zniżkę na każdy produkt osobno lub zrabatować cały zestaw. Zniżka może być procentowa lub kwotowa.

Nie znaleziono opinii